Vart kan man beställa Scarpa TX pro?

PSX

Medlem
Hej!

Dags för ny utrustning! Men vart kan man hitta Scarpa TX Pro. Jag bor i Norrbotten så tänker att det är webbutik som gäller, men den verkar ju inte finnas någonstans??

Lenz

Aktiv medlem

Lenz

Aktiv medlem

Lenz

Aktiv medlem

Lenz

Aktiv medlem

PSX

Medlem
Tack!
Skistore.se hade jag missat! Jag borde ha lagt till att jag behöver testa storlek så jag måste kunna returnera utan en orimlig kostnad och då är det nog bara svenska butiker som gäller. Tack!

Lenz

Aktiv medlem
Jag köper alltid online då jag alltid köper samma pjäxa. Annars är det nästan omöjligt. Vad har du för fottyp? Jag har en bred och hög fot med högt fotvalv. Den enda pjäxan som passar mina fötter är Scott woodo.

Lenz

Aktiv medlem
Alpingaraget.se och skisstore ligger i Sverige. Övriga är utländska. Fråga när du beställer så kan dom säkert hjälpa dig med storlek. Lycka till

skidmannen

Aktiv medlem
Testa utan innersko, det ska vara ca 15-20 mm plats mellan skalet och hälen. Scarpa byter skal efter hel storlek, 27.5 och 28 är alltså samma skal. Min fot är exakt 280 mm lång och jag passar i 28 och simmar runt i 28.5. Jag har både TX Comp och Pro och det är ingen jätteskillnad, inte alls som med gamla T1 race. Jag måste verkligen känna efter för att märka nån skillnad även om jag har en av varje på höger och vänster.

Vill du ha riktigt styva NTN pjäxor så är det Crispi som gäller, dom kan knipa i tårna om du har tjock fot, får absolut inte vara för stora då hamnar böjvecket på tårna och knips knips. I övrigt är dom bäst och värst om man ska ha det styvaste.

Senast ändrad:
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp