Vem är Tanner Hall?

Emil_Bjoerk

Ny medlem
Det är en besvikelse att se Tanner Hall i MSP Yearbook. Vilken j-v attityd han har, ha, grabben borde lugna ner sig lite.

J

jibb-j

Guest
tanner äger! han kan väll ha lite skojj oså när han ändå e en av dom bättre!

jempi

Ny medlem
tanner äger fett.. när han var vid chats gaap och kör sw i 85 km/h och drar en fet 900 true mute fett.. fast synd att han bröt både fötterna på andra försöker :(.. men nu är han till backs :D fett nice snubbe

Henrik_koivisto

Ny medlem
var iofs inte 85km/h utan mph vilket är bra mkt mer.. 85x1,6 så får du ut hur mkt i kilometer/timme.. Annars en grymt talangfull dude, kan inte säga mer då jag inte träffat honom..

A

ASberg

Guest
överskattade killen in usa iaf...inget snack om att han är dålig men man kan fan inte se upp till en sån kille som han.

jeppenator

Aktiv medlem
åh.. vad har alla emot tanner? när jag va lite mindre tyckte jag han va så jävla ball för att han körde ghetto stilen åkte snyggt.. men visst.. han är som jon olsson och sticker ut ur mängden på sitt sätt..

sen tror jag faktiskt att han har lagt ner allt som har me droger å göra å börjat ta reda på sitt liv!

bauwie

Ny medlem
varför kan man inte se upp till en kille som honom? jag antar att du känner honom tillräckligt bra för att avgöra det...

"De som inte känner Tanner borde inte dissa honom, visst har han åsikter om saker och ting men vore det inte för honom så skulle sporten inte vara där den är idag...."
Säger Jon iaf.

Tycker inte att man ska dömma folk man inte har träffat. Han må vara uppkäftig och ha en viss attityd på film. Han sticker ju ut ur mängden på sitt sätt, precis som Jon, som Jeppenator säger. Och Yearbook är ju en lite äldre film, han tog ju droger på den tiden (Nog för att han kanske tog droger i Wski106 åxå men .. ) , men som det står nånstans, "Tanner har insett saker, och slutat med drogerna." Fast det är ju bara dom som träffat Tanner som vet hur han egentligen är.

EricG

Medlem
är det ngn som vet vart jag kan se när han drar på i 85 mph över ngt gap? i wanna see..

TokTobbe

Ny medlem
Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.

ALXX

Ny medlem
Henrik_koivisto sa:
var iofs inte 85km/h utan mph vilket är bra mkt mer.. 85x1,6 så får du ut hur mkt i kilometer/timme.. Annars en grymt talangfull dude, kan inte säga mer då jag inte träffat honom..
han körde typ 53 mp/h det är ca 85 km/h

å sen en grej till kolla filmen på tanner på tbc premiären på ns då är han typ hög står de de va ju inte så länge sen...

bailers

Ny medlem
Henrik_koivisto. ifall han åkte skidor baklänges i 136 km/h så måste han ha haft typ... fartdräkt på sig,

E

ernst

Guest
Henrik_koivisto sa:
Han kör 53 MPH vilket motsvarar 84,8 Kph! Hade han kört 85 Mph hade det motsvarat 136 kilometer i timmen. Chads gap är ca 40 meter långt och kör han i 136 kilometer i timmen blir det en betydligt kortare lufttid än vad han får när han kör 84,8 kilometer i timmen.

piiis out

Henrik_koivisto

Ny medlem
okay jag får ge mig antar jag : ) lär ha sett massa fel.. My bad guys..
Vilket fall så 90blås på skidor baklänges e inte helt fel alltså..
Ska sluta ge mig in i disskutioner där jag egentligen glömt hur fort det var och hur långt det var, lär inte vinna någon ändå..

Ni vann igen, fan också :(

MrHolm

Ny medlem
TokTobbe sa:
Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.
Du TokTobbe, alltså jag har inte så stor koll på Tanner, men om han inte hade knarkat, så hade han väll ändå varit minst lika känd? man kan ju inte direkt säga att knarket påverkade hans skidåkning possetivt, eller?

Rastavibrationer

Aktiv medlem
MrHolm sa:
TokTobbe sa:
Du TokTobbe, alltså jag har inte så stor koll på Tanner, men om han inte hade knarkat, så hade han väll ändå varit minst lika känd? man kan ju inte direkt säga att knarket påverkade hans skidåkning possetivt, eller?
Håller med där, Tanner är en grym skidåkare...inte var det många som började gilla hans stil och grymma åkning för att han rökte braj?...och hur vet du du att jacob Wester inte har rökt nå braj då? känner du honom måntro...inte för att jag själv tror det men ändå!

D-G

Medlem
ni vet väl att tanner hall hade sex med en tjej i 3:an i östra real under v.9 i st:anton

howsie

Ny medlem
TokTobbe: du har då noll koll på läget.. tror du att att röka brajj gör att skidåkningen går bättre så kanske du borde testa o kolla sj.. de är nog rätt så omvändt. hade inte tanner rökt så hade han nog varit ännu bättre än vad han är idag så.. o för den delen så kan du ta reda på hur många människor som röker cannabis så får du se att de är en hel jävla del. men att se upp till film sjärnorna går o drar cokain är helt okej eller vad?

Backner

Ny medlem
Låt han röka på, vem bryr sig.
Det visar ju bara att han är mänsklig och som oss andra.
Keep passing that joint....

N

nille

Guest
Öhm... klart att röka på kan ge possitiva effekter på hans skidåkning. Ganska allmänt kännt att man vågar mer när man är påverkad av alkohol eller i detta fallet hasch(?). Man tänker inte på konsekvenserna lika mycket, man vågar mer. Likaså är det väl allmänt kännt (här iaf) att det gäller bara "att våga" när man tex ska prova bakåtvolt.
Så.. toktobbes teori kan nog stämma mycket väl.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp