Vem har fetaste gogglebrännan?

JoelBitar

Ny medlem
Jag har ingen - Ännu. Jag ska till fjällen imorn och steka på mig en googlebränna:D Skickar bild när jag kommer hem!

P

pizzaaugust

Guest
nej jibberisch din bränna e bara äcklig:p
jag ahr ingen och har kört med glasögon på helatiden med starkt glas i sol men de tar inget på mej:/:p

Nenne

Ny medlem
Ett tips jag brukar ge mina polare är att ta av sig sina skidglasögon innan de börjar sola, så slipper man den där märkliga brännan.

va fam jibberish din "bränna" ser värkligen ut som om du har laggt huvuet på spisen eller nått rött som ett svullet ollon :D
hahah

Jibberisch

Ny medlem
Yutta:

Hur är det? är allt bra? Sovit gott?

analkrut:

Solskydd är för kvinnor och barn, samt män som önskar dom vore kvinnor!

Swanbeck

Ny medlem
ja hadde också tänkt skafffa en stor fet bränna ! MEN så skadar man sig precis när solen är som varmas ! ;S

SebTorneus

Ny medlem
Jibberisch även om det är feting bränt så är det inte vidare vackert ^^ sen vad fan äre du har i ansiktet? snö? ser inte så fräscht ut iaf ^^

Josslo

Ny medlem
Min far kom hem från st.anton igår (fick inte åka me pga skada) ..en dags skidåkning med mulet på förmiddan och strålande sol. Han är nu helt illröd med världens fetaste bränna efter solglasögon (han e oldschool å kör me sunglases istället för googles).

ser jätte kul ut...hans ansikte blev till och med svullet efter solens strålar..men där glasögonen satt är det kritvitt :D

HenkeR

Ny medlem
kolla i mitt fotoalbum så ser ni en fet bild me goggle bränna

Senast ändrad:

Jarle

Ny medlem
Män åker på farliga ställen där fullfacehjälmar behövs... sen finns det andra män som gör samma sak, troligtvis har de inte haft sönder käkbenet ännu.

G

Gustav_B

Guest
hahaha... Tobbe_L har lätt fetaste goggelbrännan.. gå in på han sida och kolla på sötlöken..:p

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp