Vem har snurrat mest?

S

skiiier

Guest
Vem har snurrat mest?
som rubriken lyder vem har snurrat mest här på freeride?

P

pizzaaugust

Guest
Vem har snurrat mest?
henke harlaut har gjort sw 1260

SebTorneus

Medlem
Vem har snurrat mest?
Före nån annan ens har skrivit något mera så vallan, du kommer inte att få mer än, hmm. max 2 seriösa svar tror jag. om ens det. aja, lycka till iaf.

havreboll

Aktiv medlem
Vem har snurrat mest?
cougah har rätt här kmt förste seriösa svaret

satte nästan 360 det har ingen gjort innan slå det ni:D

ahj

Ny medlem
Vem har snurrat mest?
jag sätter 360 helt!
Yes! känns bra att vara i ledningen

Florre

Ny medlem
Vem har snurrat mest?
Är det någon som kan lägga upp den där filmen där det är någon kille som sätter världsrekord i antal varv? Han åker skidor! Ser helt stört ut !

ooj

Ny medlem
Vem har snurrat mest?
har satt 720 ;) och han som skrev först har inte gjort 1620

PNyberg

Aktiv medlem
Vem har snurrat mest?
jag skule tippa att ngn tokig japan har satt säkert en 2160...... bara en ren hypotes

B

BigAir

Guest
Vem har snurrat mest?
Som övertexten lyder så ska dom ha en freeride.nu

Både Henrik Harlort och Jon Olsson har freeride, och Jon har ju ialafall dragit switch 1080, nån mer på freeride som snurrat mer än 1080 och dessutom switch?

Tror inte det finns allt för många..

J

Jwalerius

Guest
Vem har snurrat mest?
som sagt har Henrik Harluat snurrat switch 1260 några gånger på tävlingar! och jag har gjort cork 1260 för 2 vintrar sen men jag crasha

F

Feelix

Guest
Vem har snurrat mest?
fs 10 ut ur en pipe

Senast ändrad:
A

AxelL

Guest
Vem har snurrat mest?
August_ahlnas Jojo visst att du som e 13 år har snurrat 1620. Och jag vart nyss utnämnd till kung över Persien och kan de Mongoliska alfabetet baklänges på franska.

A

AxelL

Guest
Vem har snurrat mest?
Men va menar du din lilla wannabe skidåkare sitter hemma och spelar ssx on tour som man kan gö allt på.

P

pizzaaugust

Guest
Vem har snurrat mest?
man kan inte göra allt på det. har du kört fyrhjuling på det nångång. o de e sant jag satt 180 en gång

A

ASberg

Guest
Vem har snurrat mest?
snurra mycket är överskattat...man måste göra det snyggt också

SPIN TO WIN grabbar :D

Bjorsberg

Ny medlem
Vem har snurrat mest?
men asså herreguud!!! jag har fan gjort en 9 klå de om ni kan... asså 90 grader :P men de gick inte så bra att landa faktist ja vet inte riktigt varför men, men...

joshh

Ny medlem
Vem har snurrat mest?
satt några femförtiss... dock inte en enda iår... bara blivit puder iår... ussh, vill utvecklas i parken men ingen tid :(

kendel

Ny medlem
Vem har snurrat mest?
En smooth, hög 360 eller 540 med en tweakad grab är ju det snyggaste man gör på skidor. Överskattat att snurra så mkt som man bara kan.

boobex

Ny medlem
Vem har snurrat mest?
BUHU!! jag kunde inte se niclas film, varför funkar det inte är den nere nu eller?

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp