Verbier

Edwardpersson1

Ny medlem
Verbier
Tjena

Jag är sugen på att åka ner till verbier under denna säsongen, men har haft problem med att hitta boende för bara en person. Så tänkte kolla om någon har några tips på ensama studios. Eller om det finns några som är sugna på att hitta något tillsamans

Jerre95

Ny medlem
Verbier
Tjena

Jag är sugen på att åka ner till verbier under denna säsongen, men har haft problem med att hitta boende för bara en person. Så tänkte kolla om någon har några tips på ensama studios. Eller om det finns några som är sugna på att hitta något tillsamans
Hallå där!

Har också tänkt att köra kommande säsong men precis som du så har jag väldigt svårt att hitta boende dessvärre.
Hade främst tänkt mig Österrike men Schweiz är ju minst lika bra, dock snäppet dyrare har man ju fått höra, haha :)

Åker själv så hittar mer än gärna någon att dela boende med, både för ekonomins skull och det sociala :)

Selmacuba

Medlem
Verbier
Tjena

Tja! Samma här. Oxå sugen på att dra en säsong denna vinter (januari-april/maj) men har inga polare som vill detsamma. Letar efter folk o dela hyran med! Sugen på antingen Verbier, Chamonix eller St Anton. Vad som helst bara det finns öl, puder och skönt folk, vilket alla tre systemen har gott om!

Bloom

Ny medlem
Verbier
oooo samma här, vill också dra och säsonga i vinter 21/22. Just nu letar jag efter folk som kan tänka sig att dela på ett boende. Har inte någon tanka om något speciellt ställe jag hade velat åka till, är öppen för det mesta. ;)

SagaSH

Medlem
Verbier
Hejsan!
Jag och en kompis är också sugna på en säsong från jan-april/maj! Vi vill gärna till Verbier men är öppna för andra förslag också. Hade varit riktigt kul om man kunde bli ett gäng som åker tillsammans!

Samuellerje

Medlem
Verbier
Jag är också extremt sugen på att dra iväg på en säsong. Är sugen på Verbier, St anton eller något annat fett! Vad har ni för tanker angående covid?

JohnSwärd

Medlem
Verbier
Tjena, vi är tre 22-åringar som har säsongat i Revelstoke innan också söker boende i Verbier. Är öppna att dela med i stort sett hur många som helst, kanske kan man å ihop ett gäng och hyra ett hus?

antonsahlen

Ny medlem
Verbier
Tjena, vi är tre 22-åringar som har säsongat i Revelstoke innan också söker boende i Verbier. Är öppna att dela med i stort sett hur många som helst, kanske kan man å ihop ett gäng och hyra ett hus?
Tja John! vi är två grabbar som också tänkt oss verbier i vinter, tänker också att hyra ett hus vore både billigare och roligare, hör av dig om du/ni skulle vilja leta runt lite tillsammans!

Jocke95

Medlem
Verbier
Hej!
Vi är två vänner på 25 bast med mycket skidåkning sedan tidigare, vi kommer att åka till Verbier i vinter med stort fokus på friåkning i brant terräng med inslag av toppturer, boot-hikes, alpenism och friåkningstävlingar. Självklart med en och annan öl på afterskin och desto fler öl under dagar med sämre väder. Finns det några likasinnade på denna tråden som vill lösa ett boende tillsammans?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp