Vilken dag är det idag?

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Vilken dag är det idag?
Tänkte att det kanske inte bara är jag som har problem med att hålla koll på veckodagarna. Här kommer därför tråden som hjälper oss alla att hålla reda på rätt veckodag. Så, vilken dag är det idag?

Corin

Aktiv medlem
Vilken dag är det idag?
Känns som en söndag. Men jag tror det är torsdag, right?

V

Victoriaseim

Guest
Vilken dag är det idag?
tur att man har en sneeel phone som säger vilken dag det är :D

JaroV

Ny medlem
Vilken dag är det idag?
Måndag och imorgon är det tisdag, och i övermorgon är det onsdag och i överövermorgon är det torsdag, och i överöverövermorgon är det fredag (nyårsafton), och i överöveröverövermorgon är det lördag (nyårsdagen, allt är typ stängt) och i överöveröveröverövermorgon är det söndag, och i överöveröveröverövermorgon är det måndag, och i överöveröveröveröverövermorgon är det tisdag.
hhehehe

Spangel

Medlem
Vilken dag är det idag?
den här platsar nog bland freerides mest värdelösa trådar någonsin.

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Vilken dag är det idag?
Lee-nus sa:
MedlemJapaner sa:
Lee-nus sa:
låter inte så sexigt...?
Säger han som är kåtast på freeride...

Vem fan har sagt att hon är sexig förresten? Dåre.
oj, två påhopp i ett och samma inlägg. props för det!
Ja, här på freeride gäller det att passa sig förstår du. Håller man inte pistolen högt så kommer snart någon och hugger en i ryggen vet du. Det gäller att passa på när man kan.

Owkee

Ny medlem
Vilken dag är det idag?
medlem vill bara säga att jag håller koll på alla riddare här i åre så du kan va lugn!

Vilken dag är det idag?
Idag är det fredag, och inte vilken fredag som helst! Det är årets sista fredag, så ta vara på den på bästa sätt, för det ska jag! Skål!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp