vilket trick är snyggast?

Rastavibrationer

Aktiv medlem
Jag gillar cork 7 reverse truetail och sw cork 5 truckdriver! Sen är 540 truemute ala PK Hunder bland det grymmaste som finns...

A

aeriksson

Guest
Rodeo 5 critical (Liam Downey äger på det tricket) eller Sw bio 5 truckdriver

Fre-drik

Ny medlem
folk kan snurra tills de blir yra, själv tycker jag att det klart snyggaste som finns är en riktigt stor och helt kontrollerad 360 med valfri grab.

cardon-boyster

Ny medlem
Mike Nicks flatspin 5 lui kang är såååå vacker. Men annars funkar flatspin och rodeo 5 och 7 med vilken grab som helst jävligt bra.

B

BigAir

Guest
Äckligt feta cork 180´s med en snygg japangrab eller något liknande.

Truckdriver höjer alla trick också!

Bjuffe

Ny medlem
360 Tailgrab to late kosak air.
Nog de grymmaste tricket tror jag...
Iallafall om de e "cleant(lol)"långt,långsamt.

//Bjuffe

cardon-boyster

Ny medlem
Men kära Santiago. Jag har svårt att tro att någon uppfattar frågan som om det skulle finnas ett rätt svar. Make love not war. Vilket trick tycker du är snyggast?

Lukass

Ny medlem
fan svirre klart älgen äger;) men en riktigt lång och långsam 180 e sjukt coolt! lr jon olsson sw 180 på chads gap sjukt långsam o cooool!!!

ett_Hund

Ny medlem
bräda: hårt tweakad stalefish late fs 180, fint i pipe som aleyoop på bs-vallen
lagg: kvadrupel daffy

Alister

Ny medlem
Du tar tag med höger hand i höger skid spets och vänster hand i vänster skidspets
eller framför pjäxprna iaf.

Iller

Ny medlem
Canadian Bacon - skit i hur tricket ser ut det är namnet som räknas. Müsli flip är god tvåa.

DavidHusberg

Ny medlem
Jonolsons första fakie mistyflip9a tail i hans del av teddybearcrises e fanemig jävligt najs... annars en fet 360 doubleplake på ett stoooort hopp eller en fakie 180 med nån najs grab på ett stooort hopp!! d e grejjer d!!!

serdo

Ny medlem
såg en snubbe utan armar som skrev ett brev med fötterna. Det var mäktigt. Sen höjde han ribban genom att
börja sticka. Även då med fötterna. Där snackar vi en kille som har koll på tårna...

Rose_N

Ny medlem
vet ej vad tricket heter=# men tore gronvaldssen gjorde det i free radiclas filmen 1999...ni som sett den så är det när han sträcker upp ena handen.......så så snyggt ut....annars så en cork 720

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp