Visa din snö

xviggenx

Aktiv medlem
Visa din snö
Tagen från höften från jobbets parkering häromdagen. Kan väl hända att en blir smått sugen på att göra en "Kantermo" om det tar sig lite inom kort.
11420874_764600043663021_94007271_n.jpg

Martin_Akesson

Moderator
Forumvärd
Visa din snö
Dåligt med snö i denna tråd, trots snö som vräker ner i större delen av landet. Utanför Stockholm i Nacka har det kommit ca. 60 cm, blir att ta på sig skidorna ikväll!

RandoScando

Turtok
Forumvärd
Visa din snö
Martin_Akesson sa:
Dåligt med snö i denna tråd, trots snö som vräker ner i större delen av landet. Utanför Stockholm i Nacka har det kommit ca. 60 cm, blir att ta på sig skidorna ikväll![/url][/url]
Jag gjorde ett försök igår, men trafiksituationen hindrade mig :P Ca. 70 cm i solna, det var ett äventyr att slänga sopor.

TomasGothberg

Aktiv medlem
Visa din snö

Kanske blir en snowboard session till helgen, men idag fick jag nöja mig med längdskidorna! Men det var absolut inte dumt heller! ;) Snödjupet i Uppsala är 20-30 cm!

PisteCarver

Aktiv medlem
Visa din snö
Officiella mätstationen ovanför Engelberg rapporterar 40 cm nytt den här veckan. 😁☃️
Jag har precis varit ute och borstat av bilen och hade nästan 40 cm på den (vi bor på 1700 möh). Antagligen minst 50-60 cm nytt däruppe, -14 gr vid toppstationen nu.
Det har slutat snöa, molnen har höjt sig och man ser bergstopparna nu. Blir nog inte så mycket folk däruppe idag, kan inte tänka mig att alla elitåkarna som är här på träningsläger har lyckats få sina banor fria från snö.
Det blir nog ”offpist” i pisten idag, strax dags att åka upp.

Seppuccu

Aktiv medlem
Visa din snö
Är vi alltså tre Lundabor här? :D Döttrarna uppskattade det i alla fall I morse när jag drog runt dem på pulkan.

On a side note så kändes gårdagen puderlarm för Vallåsen lite småsjukt...

Kalle_Luzern

Aktiv medlem
Visa din snö
Vill inte riktigt lägga sig i Luzern, men husberget Pilatus är vitt och fint. Över en meter ovanför Engelberg sen i lördags, och minst en meter till på väg enligt prognosen. Lavinfaran är självklart 4 av 5 redan...
IMG_3447.JPG

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp