X-games ikväll på tv.

Koppelman

Ny medlem
Tänkte ifall det är någon som är lite intresserad av att kika på lite x-games så här i efterhand så sänder SV24 ett program om årets x-games idag 21:15.

Ta bort tråden ifall det finns en redan.
:)

Senast ändrad:

mardiman

Ny medlem
har ingen bandspelare som jag kan spela in på :( och jag har inte sett den wallanderfilmen

hoppa å greja kan jag göra själv, men polis, det blir jag nog aldrig.. därför är valet klart för mig

you-know-who

Ny medlem
mardiman sa:
har ingen bandspelare som jag kan spela in på :( och jag har inte sett den wallanderfilmen

hoppa å greja kan jag göra själv, men polis, det blir jag nog aldrig.. därför är valet klart för mig
att spela in wallander på dvd istället för att vara en n00b med bandspelare,
ja du kanske kan hoppa själv, men tvekis om du kan få kommentatorer och sånt att prata om dig på tv. naaat yet iaf.

p.s tror det är enklare för dig att bli polis än att vara med i x-games.
och därför ska du kolla på x-games och vänta tills wallander kommer ut på dvd om du inte kan spela in. DÅ är man 1337.

A

Allemaaan

Guest
You-Know-Who sa:
mardiman sa:

att spela in wallander på dvd istället för att vara en n00b med bandspelare,
ja du kanske kan hoppa själv, men tvekis om du kan få kommentatorer och sånt att prata om dig på tv. naaat yet iaf.

p.s tror det är enklare för dig att bli polis än att vara med i x-games.
och därför ska du kolla på x-games och vänta tills wallander kommer ut på dvd om du inte kan spela in. DÅ är man 1337.
hahahhahahaha orka... hehe "WORD" NAAAAT

radji

Ny medlem
tror du inte jag fattar det?!

Men programmen brukar ju sändas i tv före det läggs ut på deras egna hemsida..?

Kinkan

Ny medlem
Ragge93 sa:
tror du inte jag fattar det?!

Men programmen brukar ju sändas i tv före det läggs ut på deras egna hemsida..?
avsnitten är ju färdiga långt innan de sänds på tv därför lägger de upp dem på hemsidan

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp