Xbox? Live

delta

Aktiv medlem
Utgående från att ditt modem verkligen är ett simpelt dsl modem, men det lär det ju vara eftersom du skrev det, så stämmer det, men om ditt modem har en inbyggd switch då skall du ju ha en vanlig nätverkskabel...

H_Westin

Ny medlem
delta sa:
Utgående från att ditt modem verkligen är ett simpelt dsl modem, men det lär det ju vara eftersom du skrev det, så stämmer det, men om ditt modem har en inbyggd switch då skall du ju ha en vanlig nätverkskabel...
det är nog ett vanligt modem

Perkal

Ny medlem
Hur snabbt nät har du?
Har inte köpt kategori kablar på flera år dock. Så vet inte riktigt vad du behöver. Men om du är hemma funkar cat5 bra:)

Senast ändrad:

Vibe

Ny medlem
ska du inte bara ha en vanlig nätvärks kabel som du kopplar in i ett internet uttag? Jag hade iaf så, men det beror ju helt klart på vad du har för sorts modem.

delta

Aktiv medlem
H_Westin, eller någon annan, visst är det så att man kan köpa live gold från england där det är billigare? det lär ju funka samma...

fnacke, det var nog inte om det var cat5 som var frågan utan om den skall vara korskopplad eller inte...

Den han länkade är en Cat5 kabel, visst är den korsad, men det kvittar. enda skillnaden med korsade och vanliga raka kopplingar är att förbindelsen i vissa fall kan bli starkare från vad jag lärt mig på IT.

H_Westin

Ny medlem
delta sa:
H_Westin, eller någon annan, visst är det så att man kan köpa live gold från england där det är billigare? det lär ju funka samma...

fnacke, det var nog inte om det var cat5 som var frågan utan om den skall vara korskopplad eller inte...
ja, Tror det är så får väll googla eller nå

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp