klistermärken!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
klistermärken!
Hej, vad är det för några klistermärken du är ute efter?
Det finns alltid klistermärken hos skateaffärer, dom brukar kosta några kronor men det är det värt!

klistermärken!
gå in på www.ferrisplock.com, skicka ett brev, ett riktigt brev, med din adress så skickar de lite gratis klistermärken till dig. Garanterat ingen som har sånna klistermärken

klistermärken!
ett tips:
skriv ett mail till den tillverkare du vill ha klistermärken av med din adress, så skickar dom förmodligen en bunt med klibbor till dig. om dom inte är snikna eller allmänt sämst. :)

klistermärken!
åk till alpingaraget, fick en hel bunt när jag köpte ett par skidglasögon

klistermärken!
va fan ska man hålla på o sätta stickers på grejerna om man inte e sponsrad för? det är ju skitfult ju.

klistermärken!
Tja.Det brukar finnas om du går in på en skid eller snowboardbutik.Antingen vid kassan eller i nåt slags glasskåp.Så är det i Falun i alla fall och jag har för mig att jag även har sett det i Sthlm.

klistermärken!
Skriv till klistermärkesföretaget (t. ex. Airwalk, Billabong) ifråga direkt och tjata en som en dryg liten 13-åring, sen får du dem säkert gratispå posten.

klistermärken!
Förstår inte heller vad det är som är så roligt med att sätta massa fula lappar på sin ihopknegade utrustning

klistermärken!
Nu är det kanske som så att man behöver klibbsiarna för att det är det enda som håller i hop den rosthög till bil som man kör runt med!
Så var det nog med den sketne saab:en jag hade iallafall. Hade det inte varit för alla löjliga klistermärken så hade den aldrig klarat sig såpas långt som den gjorde! Tyvärr så dog den dock i Malmö på väg hem efter en tuff vinter i St:Anton! Om den bara hade klarat sig till GBG! =) =P

klistermärken!
volcoment@volcom.com; info@pocsports.com; info@spitfireskate.com; rwhetstone@pondel.com; info@armadaskis.com; info@lineskis.com; stickerbitch@4frnt.com; info@dynastar.net; customerserv@obermeyer.com; info@dragonalliance.com; pfortier@nordicausa.com; sales@sweetprotection.com; connect@bernunlimited.com; info@alohahemp.com; sales@electricvisual.com; service@genuineguidegear.com; info@686.com; eursales@electricvisual.com; info@volcom.com; teambrant@brant.se; webmaster@quiksilver-europe.com; info@billabong.com.au; cs@billabong-usa.com; info@billabong.tm.fr; info@billabong.com.pe; wintersport@scottusa.com; mxsupport@scottusa.com; bikesupport@scottusa.com; paintballsupport@scottusa.com; info@oakley.com; webservice@dcshoes.com; info@neffheadwear.com; info@streetlab.nu; tecnico@ripcurl.com.br; watchdept@ripcurl-europe.com; info@steelseries.com; sales@steelseries.com; support@steelseries.com; stna@steelseries.com; sta@steelseries.com; fenderscandinavia@fender.com; consumerrelations@fender.com; forumadmin@fender.com; epondel@pondel.com; customersupport@scott-sports.com

klistermärken!
Jag har skickat till väldigt många!
Jag har bland annat fått stickers av : Monster ca 40 stycken, vökl, Ben o jerry, Nitrosnowboards, hollywood, junkyard dr zipe rip curl och många mer !

skicka mail bara :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp