JesperAdamsson
Aktiv medlem
Vem vill du åka skidor med?
Det här skulle kunna ses som ett populäritetstest eller ett ickepopuläritetstest eller bara en rolig grej. Frågan i fråga är alltså vilken "Freeride.se-profil" skulle du vilka spendera en heldag på berget med? Jag tycker man ska motivera sitt svar för att ge den här tråden urspårningsmöjligheter.
Jag själv skulle vilja testa spendera en dag på berget med Jibberisch för att jag har otaliga frågor till honom, jag skulle alltså bli den där dryga jäveln i liften.
Tillexempel vill jag vidareutveckla våran skiss på atomubåten. Sen har jag alltid undrat om han verkligen åker med den där masken och om det verkligen är en mask?! Sen vill jag fråga om Luke är hans son, eller om dom bara sa det för att få filmen att gå ihop...
Vilken "Freeride.se-profil" skulle du vilka spendera en heldag på berget med?
skrev det igen för att underlätta för idioter som mig själv
För att underlätta får ni några exempel på "kända" Freerideprofiler:
Julius & Björn
MnO
Jarle
Nojlas
Carled
PNyberg
La_Grave
Heddious
Lee-nus
Jeppenator
Maximiliam
(Thom8, han lever kvar i våra tankar.)
Jag själv skulle vilja testa spendera en dag på berget med Jibberisch för att jag har otaliga frågor till honom, jag skulle alltså bli den där dryga jäveln i liften.
Tillexempel vill jag vidareutveckla våran skiss på atomubåten. Sen har jag alltid undrat om han verkligen åker med den där masken och om det verkligen är en mask?! Sen vill jag fråga om Luke är hans son, eller om dom bara sa det för att få filmen att gå ihop...
Vilken "Freeride.se-profil" skulle du vilka spendera en heldag på berget med?
skrev det igen för att underlätta för idioter som mig själv
För att underlätta får ni några exempel på "kända" Freerideprofiler:
Julius & Björn
MnO
Jarle
Nojlas
Carled
PNyberg
La_Grave
Heddious
Lee-nus
Jeppenator