Senaste innehållet av Anders_Hansen

  1. A

    Åre Ab-tvåhundra Jävla Spänn??

    Är ni så jävla snikna att ni inte kan punga ut 200 spänn kan ni väl börja med att kasta kula eller något istället.
  2. A

    Åkaskidors orättvisa tävling

    Jo, det är riktigt segt. Har börjat premenuera på åka sidor i år. Jag fick lite av en chock när jag såg att nästa nummer kommer i september. Kan de inte åtminstånde printa ut ett nummer under sommaren. Behöver kanske inte vara något repotage med, det räcker att ta med lite sjyssta skidbilder och...
  3. A

    Åkaskidors orättvisa tävling

    Någon mer än jag som vart lite sur över åkaskidors "vinna Jon olssons skidor tävling"? Det först rätta inkomna svaret vinner. MAn skule skicka svaret till Åre. Hur lätt är det då för en som bor i mellansverige att vinna jämfört med en som bor i åre?
  4. A

    Sälen V.17

    Undrar hur Sälen möjligtvis kan vara V.17 i år. Har varit i Åre på påsken och det har ju varit sörjigt där då. Så skid åkningen i sälen V.17 kan ju nte vara bra. Är tcksam för svar.
Tillbaka
Topp