Senaste innehållet av CaptainPeppe

  1. CaptainPeppe

    Bad Gastein Biltåg

    Vi är fem lirare som ska ner till BG över Jul/Nyår. Vi ska åka bil från stan. Nu undrar jag om de är någon som vet nåt om biltågen som går bla. genom Tyskland. Vad kostar de, hur bokar man osv osv... tack för svar.
Tillbaka
Topp