Senaste innehållet av ChelseyMoore

  1. C

    ATK Freeride spacer - Något att ha? Montera i efterhand?

    Jag upplevde också det där klickandet ibland när spacern låg lite för nära pjäxan. Det blev som att hälen precis nuddade vid varje steg i walk mode. Efter lite finjustering försvann det nästan helt, så det verkar vara ganska känsligt för rätt höjd och avstånd. Men trots smågrejerna tycker jag...
  2. C

    ATK Freeride spacer - Något att ha? Montera i efterhand?

    Jag monterade spacer i efterhand på mina Raider och det var betydligt enklare än jag först trodde. Man får lossa häldelen lite och justera in höjden noggrant mot pjäxan, men det är inget avancerat jobb om man är lite noggrann. Tycker personligen att spacern gör ganska stor skillnad på bredare...
Tillbaka
Topp