Senaste innehållet av dr-zipe-letar-puder

  1. D

    Höftrotation i svängfasen?

    Intressant. Detta är min uppfattning (observera att det sällan går att till fullo köra med denna idealteknik, men så nära som möjligt): Mål: 1. Maximal kantning av skidan 2. maximal balans 3. tyngförflyttning till ny ytterskida (tidigarevarande innerskida) så fort som möjligt. Detta är några...
Tillbaka
Topp