Senaste innehållet av Dundermunken

  1. D

    Extrem Justice?

    Tänkte uppdatera mitt brädinnehav då det kan bli några dagar i backen i vinter, har för närvarande en extrem e-line och har varit nöjd med den, gillar den hårda brädan! Provade min svågers K2 modell ******* som va sladdrig som ett A4 papper! Såg på extrems hemsida att man kunde få justice...
Tillbaka
Topp