Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Någon som har hittat boende i Engelberg och har en plats över?
Är en tjej på 22 år som åker bräda, gillar att fota och klättra.
Har gjort tre tidigare säsonger. Två i Åre och en i Chamonix.
Kommer försöka jobba lite i vinter.
Pm vid intresse!