Senaste innehållet av Fabb19

  1. F

    Säsonga - hur gör man?

    grymt, tack för hjälpen!
  2. F

    Säsonga - hur gör man?

    hejsan. Jag och min polare har gett oss fan på att dra ner till alperna (valtho/valdi) för att säsonga, men är helt oerfarna så vi vänder oss till veteranerna på freeride. Båda har tänkt att jobba för ölen, så först och främst; hur stora är chanserna att få jobb om man åker ner i slutet av...
  3. F

    Val Thorens 14/15

    Tjeeehna, är en 19 årig snubbe från sthlm som tänkte göra min första säsong i alperna! Min enda plan är att åka dit, åka skidor, jobba, dricka bärs. Längre än så har jag inte tänkt, men kom på att man måste ha någonstans att sova också. Hör av er!
Tillbaka
Topp