Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hejsan.
Jag och min polare har gett oss fan på att dra ner till alperna (valtho/valdi) för att säsonga, men är helt oerfarna så vi vänder oss till veteranerna på freeride.
Båda har tänkt att jobba för ölen, så först och främst;
hur stora är chanserna att få jobb om man åker ner i slutet av...
Tjeeehna, är en 19 årig snubbe från sthlm som tänkte göra min första säsong i alperna! Min enda plan är att åka dit, åka skidor, jobba, dricka bärs. Längre än så har jag inte tänkt, men kom på att man måste ha någonstans att sova också. Hör av er!