Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja ska dra till Revy i början på vintern och stanna en säsong där. Har lite funderingar över bra pjäxval för en säsong. Har hela mitt liv kört i hårda tävlingspjäxor eftersom jag tidigare tävlat i slalom. Äger nu ett par Nordica pjäxor som jag själv tycker har fungerat bra i både pist och...
Tjena
Jag och en polare är sugna på att dra dit. Vi vet inte mycket om varken att säsonga eller Revelstoke. Men vi diggar båda skidor och skulle potentiellt vara på att dela boende. Kruxet är att en till polare kanske ska följa med. Hur som helst är vi möjligtvis intresserade
/Fabian
Hej!
Jag är kille på 18 bast som vill dra iväg nästa säsong när jag äntligen blivit klar med gymnasiet.
Har läst lite på olika trådar här och Kanada, speciellt Revelstoke lockar. Åkt mycket skidor i mitt liv men saknar polare som delar intresset. Söker folk som också är sugna på att dra iväg...