Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag befinner mig i ST Anton och kommer vara utan boende från och med den 27/3e. Känner därför att det är på tiden jag tar tag i det...
Hör gärna av er om ni, eller någon ni känner behöver en extra roomie att fylla ut en tom lägenhet med så här i slutet på säsongen!