Senaste innehållet av freag555

  1. freag555

    Nägon som har koll på boende i Dolomiterna?

    Vi är ett gäng som tänkte ta tåget till innsbruck och därifrån ta oss med bil till Dolomito Superski området. Vi funderar på var det är smartast att bo om man vill kunna åka dit det är bäst snö för dagen. Vi funderar på Val gardena, Arabba eller Cortina. Är det någon som har några ideer?
Tillbaka
Topp