Senaste innehållet av GurraGG

  1. G

    När är säsongen i Tjeckien över?

    Hejsan! Jag tänkte höra om någon vet när säsongen i tjeckien är slut. Funderar på mitten av mars? Någon som har erfarenhet av den period i tjeckien? /Gustav
  2. G

    När är säsongen i Spindleruv Mlyn slut?

    Hej! Jag funderar på att sticka till Spindleruv Mlyn någon gång mellan den 12 och 19 mars. Är säsongen slut då eller går det att åka?? Tack för svar. /Gustav
Tillbaka
Topp