Senaste innehållet av henrik_Nordstrom

  1. H

    La Grave i vinter?

    Hej, jag är en kille på 21 år som har åkt en hel del och är riktigt duktig. Jag kommer att vara i Val diesere (eller hur det stavas) och i hemsedal fram till sista februari men efter det är jag jäkligt intreserad av La Grave. Hör av dig till min mail om du är intresserad. henkan86@hotmail.com
Tillbaka
Topp