Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej,
Jag är nyfiken på hur skidservice egentligen går till när man lämnar in sina skidor någonstans.
1) Även med moderna helautomatiska maskiner från Montana, Wintersteiger och Reichmann, anses det fortfarande att en manuell service är att föredra ur kvalitetssynpunkt?
2) vilka är fördelarna...