Senaste innehållet av Hylomar

  1. H

    Aosta eller Livigno?

    Tjenare, åker till Milano på torsdag och är lite kluven ang var man skall ta vägen. Har hyrbil varvid vi är relativt rörliga. Någon som varit i Aostadalen eller Livigno nyligen? Tips om vart man hittar bästa åkningen så här års vore sig vore tacksamt. Boende likaså. Vi är tre snowboardåkare...
Tillbaka
Topp