Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjenare, åker till Milano på torsdag och är lite kluven ang var man skall
ta vägen. Har hyrbil varvid vi är relativt rörliga. Någon som varit i
Aostadalen eller Livigno nyligen?
Tips om vart man hittar bästa åkningen så här års vore sig vore
tacksamt. Boende likaså.
Vi är tre snowboardåkare...