Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Okej, tack så mycket.
Åker mest i pist och park men har planer på att börja med boardercross till nästa säsong och då ändras ju såklart stancen och jag behöver då kanske inte en bräda med maximal bredd. Fötterna kommer ju dock alltid vara ett problem.
Vill samtidigt kunna åka på brädan över...
Tjo, har ett par burton moto boots i storlek 48(ser ut som 50).. knäckte min burton operator wide förra helgen som nästan var för smal för mina fötter.. letar ny bräda att hyra omgående eftersom det är hopplöst att hitta en ny som passar just nu.. Frågan är om någon vet någon butik som hyr ut...