Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej jag ska köpa ny snowboard i år
jag är 163cm och min bräda är 147cm någonting sånt
den är 1-2 cm högre än upp till min haka
Jag älskar att trixxa i småhopp samt större hopp
men jag har det otroligt att snurra ett helt varv med min snowboard,
kanske för den är tung eller så är den för lång...