Senaste innehållet av JFEmilsson

  1. J

    Libanon e hãrligt!!

    Nej, hon har inte det, men andra har uppenbarligen sett inlägget och skrivit. Förhoppningsvis dyker det upp någon som inte bara kan räkna, utan även kan libanesisk skidåkning...
  2. J

    Libanon e hãrligt!!

    Hej! Jag och brodern tänkte byta alperna mot Libanon i vinter, för en vecka eller två! Har du några bra tips vore jag mycket tacksam!
Tillbaka
Topp