Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej!
jag har planerat att dra till red mt i vinter. jag söker folk att dela stuga/lägenhet med. är de någon mer som funderar på red mt?
om ni är intresserad, hör av er till jonasklaesson607@hotmail.com, jag har inte riktigt kläm på freeride ännu
mvh jonas