Senaste innehållet av Kejrin

  1. K

    Hur är det i Zürs??

    Jag har antagligen fått jobb i Zürs am Arlber i vinter. Är det nån som jobbat där förut och kan berätta lite hur det är? Är det bara snobbiga tyskar, eller? Kanske är det tom nån som är på väg dit under kommande säsong...?
Tillbaka
Topp