Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena!
Imorgon åker jag Ranndoné i Stöten, första gången - taggad till tusenmiljarder ?. Har ni några tips? Har hört att det ska finnas en fin tur upp bakom Solhem och upp bakom backen där. Är osugen på att gå skoterleden upp.
Alla tips mottages tacksamt! ?