Hej alla!
Jag är ny här. Tänkte utnyttja den stora massan för en efterlysning.
JAG MÅSTE HA EN BATALEON RIOT 155 men förra årets modell 07/08.
Gillar allt med årets modell men A. jag har inte råd med en ny. B. Jag tycker att fjolårets är snyggare! speciellt den med svart bas.
NÅGON av er...