kqrda

Just nu bor jag i Luzern, Schweiz. Detta tack vare möjlighet att kunna plugga sista aret pa min ingenjörsutbildning pa KTH här. O vem skulle vara dum nog o inte tacka ja till det...? Inte jag ialla fall.

Sa nu sitter jag här, snart kommer vintern o därför skulle det vara riktigt trevligt med skönt folk o hänga med.

Om du ocksa befinner dig i närheten av Luzern o är en snowboard/MTB/allmänt skön person hör av dig till mig! Skulle vara underbart!

Bis bald!
Mvh, Per
Födelsedag
November 5
Plats
Luzern
Tillbaka
Topp