Senaste innehållet av kqrda

  1. K

    Luzern!

    Efter ca en manad i Luzern är det nog dags att allvarligt ta kontakt med lite folk. Iof börjar jag plugga nästa vecka men iom att man bara har lektioner tis-tors sa funkar det ju utmärkt o hitt pa lite annat ocksa. Sa därför kan du skicka iväg ett meddelande om du befinner dig i...
Tillbaka
Topp