Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Efter ca en manad i Luzern är det nog dags att allvarligt ta kontakt med lite folk.
Iof börjar jag plugga nästa vecka men iom att man bara har lektioner tis-tors sa funkar det ju utmärkt o hitt pa lite annat ocksa.
Sa därför kan du skicka iväg ett meddelande om du befinner dig i...