Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hallü...
vi är tvü som är i st anton nu..
vürt hotell gür ut pü söndag sü vi letar ocksü boende för säsongen, om vi kanske skulle hitta nün billig lägenhet att dela pü och kanske nügon till sü vi für ner priserna hade varit kanon...
tacksam om du svarar snabbt
ha de bra
Är det någon här som kan telefon-nummer eller någon hemsida med billiga hotell i St Anton eller utanför?
Jag vet att det finns några billiga hotell som Haus Allgaü i St. Jakob och Löwen, men problemet är att jag inte har nån hemsida eller något nummer
Tack
Är det någon som är nere i St Anton nu eller åker ner innan den 14:e December som vill ha extra hjälp att fylla upp rummen med och få ner hyran så är vi tre killar som ska ner dej 14:e så det är bara att säga till så är vi garanterat med
Tack...
Är det någon som är nere i St Anton nu eller åker ner innan den 14:e December som vill ha extra hjälp att fylla upp rummen med och få ner hyran så är vi tre killar som ska ner dej 14:e så det är bara att säga till så är vi garanterat med
Tack...
Är det någon som vet något om Pettneu am Arlberg vad det är för ställe? Är det något att rekommendera eller ska man skita i det för det ligger 5km utanför St Anton.
Hallå...
Vi är två killar från Helsingborg som gärna skulle vilja dela för vi ska också va där hela säsongen, fast vi ska ner lite tidigare så vi får bo på hotell eller nåt så länge men hör gärna av er...Tack
Är det någon här som vet hur man skaffar boende i St Anton?
Någon som har boende annars som vill dela med två killar?
Bara hör av er om ni ska till St Anton...
Är det någon här som vet hur man skaffar boende i St Anton?
Någon som har boende annars som vill dela med tre killar?
Bara hör av er om ni ska till St Anton...