Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej Lotten!
Vad kul att du fått ett wildcard hit till St. Moritz!
Har en klasskompis från skidlärarlinjen i Åre som jag antar ska köra (Reine B.).
Bor i St. Moritz sedan 8 år tillbaka. Måste dock kolla med min lägenhetskompis vad han säger.
Försöker höra av mig imorgon. Om inte, så kanske jag...