Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej hej!
Jag tänkte dra ner några månader till Val Thorens för att åka skidor och ha det fint:-) Planen är att åka ner i mitten av januari men det är rätt öppet eftersom jag åker ned själv=) Jag är 25 år, glad, lättsam och sprider energi:) Har nyligen pluggat klart och tänker göra min första...
Hej hej!
Tänkte dra ner 2-3 månader för att åka skidor och ha det fint:-) Planen är att åka i mitten/slutet av januari men jag kan inte riktigt bestämma mig vart jag vill åka;-) Just nu pendlar jag mellan st Anton och val thorens...men är rätt öppen eftersom jag åker ned själv. Jag är 25 år...