Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej jag och min polare tänkte åka hammarbybacken ikväll! Båda har en ny setup och vi är otroligt sugna på att åka ikväll. Tyvärr stänger skiduthyrningen alldeles för tidigt så frågar här på freeride om någon i STOCKHOLM har ett par snowboardboots att låna ut. Tveka inte, vore för djävla tacksam. Hej