Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena!
Tänkt att slänga iväg en beställning på bla. nya bindningarfrån BT, men har lite funderingar över betalningssättet.
Jag undrar vilken valuta man betalar med på "Cash on Delivery" metoden på Bluetomato.
Funkar det att betala med Kronor eller är det Euro som gäller?
Tacksam för svar.