Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej.
Nu är det dax att köpa ny bräda och jag har hittat några med bra pris på rea. Nu undrar jag om någon vet vad som skulle kunna passa mig bäst.
Har kört till å från i 5 år mest i pist, men tänker gå över mer till park nu Kanske 60/40.
188cm
85kg
Stl 44
DC XFB 159
Nitro Wiig 159
Forum...