Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Från 13 mars behöver jag inte längre mitt liftkort i Val Thoréns så tänkte höra om någon är intresserad av det. Det gäller för alla tre dalarna och varar till slutet av säsongen i mitten av april. Hör av dig om intresserad så kan pris och överlämning disskuteras. (Man på bilden så fungerar inte...