Senaste innehållet av Nille-021

  1. N

    Bil/Buss plats?

    Halloj! Undrar om det är nån som har en plats över ner till österike i februari nån gång? Ska ner till Innsbruck men har inte bestämmt mig om det blir flyg eller buss. Om nån ska ner och har en plats över vore det ju guld! Hör av er! //Nille
Tillbaka
Topp