Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kör enbart freeride i pist och offpist, hoppar och skuttar aldrig (i alla fall inte avsiktligt...). Efter att ha kollat i forumet så verkar det som om Burtons P1-bindningar skulle passa min åkstil, så nu tänkte jag unna mig såna trots att jag egentligen inte har råd. Jag blir dock lite...