Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, jag och tjejen planerar att dra till Kanda 2 månader i vinter (06/07). Vi har inte tidigare varit där utan funderar på ort och vilken tid vi ska åka (just nu lutar det åt jan-feb och whistler).
har förstått att det är rätt dyrt i Whistler och funderar på om det finns "bra" alternativa...