Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Har tänkt åka ner och säsonga i Österike nu i december, men kan inte bestämma mig vart jag ska! Någon som kan ge lite tips på bra ställen? Det är min första säsong så jag är väl inte så insatt och behöver alla bra tips jag kan få!
Och hur får man tag i boende (lägenhet)??