Senaste innehållet av petternyqvist

  1. P

    Japan 2016

    Halloj! Har en biljett till Tokyo den 9:e januari, hem den 23:e. Tanken är hyrbil till Hakuba från flygplatsen. Skulle va nice med en eller några som ville följa med och dela hyrbils- samt boendekostnad! Givetvis även turkamrater till pudret varje dag..:) PM:a mig gärna!
  2. P

    Japan 2016

    Haka på mig då? Det var mig som Seabov tipsade om! Jag har en biljett till Tokyo den 9:e jan, hem den 23:e, och målet är Hakuba/ eventuellt något som kanske heter Myoko(?) där jag har en polare som kommer vara andra veckan jag är nere. Men Hakuba först å främst alltså. Skulle vara nice att dela...
  3. P

    2 nätter i Åre 13-15:e december!

    Hej! Är så galet sugen på att åka till Åre nästa helg, dvs luciahelgen. Har dock inget boende. Jag är en kille på 32 år som verkligen inte har några höga krav när jag åker på egen hand. Skillnad blir det ju om man har dottern med sig... Men nu ska jag alltså åka själv, och fyra väggar och ett...
Tillbaka
Topp