Senaste innehållet av poppia1

  1. P

    Nägon som har koll på boende i Dolomiterna?

    Hej! Skulle vara roligt att höra hur det gick för Er. Vet att det är sommar men har redan börjat funta på nästa säsong. Kanske 1-2 mån i, just det, dolomiterna. Hur bodde ni och vad var bäst?/P
Tillbaka
Topp