Tjena, nån som har koll på cebés hjälmsortiment för säsongen, hemsidan visar fortfarande bara fjolårets modeller.
Hoppas på att curve kommer i svart i vinter..
Så, ärade skidexperter ( snowboardexpereter kan ju också svara om dom mot förmodan vet svaret).. svar tack..