Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag hade tänkt åka till Nya Zeeland för skidåkning när jag går ut 3:an (går i 2:an för tillfället), då har jag det som projekt att ta reda på skidorter, priser mm. Tänkte höra om någon vet/har erfarenhetav skidåkning där.
Tacksam för all hjälp jag kan få så jag får en stadig grund att börja...